Rady na cvičení pro těhotné ženy.

26.01.2017

Maminky, určitě víte, že srdíčko vašeho děťátka bije mnohonásobně rychleji než to vaše, z toho důvodu je při sportování nutné, se udržovat na co nejnižší tepové frekvenci. Při cvičení je důležité být velice opatrný, jelikož ovlivňujeme i vyvíjející se plod, proto se vždy orientujte dle vlastních pocitů. Nikdy neprovádějte pohyby, které vám nedělají dobře. V pozdější fázi těhotenství již necvičte na zádech, neprocvičujte břicho a pánevní dno. Po porodu se na cvičení můžete vrhnout hned po šestinedělí, pokud jste však cvičili i před porodem (jinak se doporučuje začít až za další dva týdny). Nicméně je dobré, se vyvarovat energetickému vyčerpávání z důvodu tvorby většího množství kyseliny mléčné, která může nepřímo ovlivnit i složení a chuť mateřského mléka. Většina žen chce po porodu zpevnit hlavně bříško a zbavit se strií, které jsou tím menší, čím zpevněnější břicho před porodem máte. Takže nebát se pohybu, ale všeho s mírou:-)


Moveat Vám pomůže se sportováním i zdravou výživu v těhotenství. Nečekejte a objednejte si vstupní konzultaci.